Rezervujte si místo, dokud je volné

13 500,00 Kč

(16 335,00 Kč s DPH)

Krizová komunikace na sociálních médiích (v angličtině)

Cílem tohoto kurzu je pomoci manažerům rozšířit jejich schopnost reagovat v turbulentním prostředí a posílit odolnost v krizové komunikaci.

Marketing & Sales

Rozsah: Týden simulační hry: 10 hodin aktivní účasti ve hře + 10 hodin přednášek

Kurz je postaven tak, aby rozvíjel důležité dovednosti, které manažeři potřebují pro efektivní orientaci a relevantní rozhodování v době turbulencí. Krize může mít různé podoby. V dnešní době manažeři ve své kariéře čelí novým digitálním jevům, jako je například komunikační bouře na sociálních médií, při které značný počet účastníků nenadále útočí na značku nebo společnost. Manažeři musí ke komunikaci rychle zaujmout jiný postoj. Většina malých a středních podniků napříč odvětvími se navíc musí pohybovat i v prostředí finanční krize poháněné pandemií COVID-19.

Během tohoto kurzu účastníci získají informace a dovednosti, jak mohou společnosti ve své komunikaci zacházet s negativními projevy klientů vyjádřenými online.


Co mi kurz přinese?

Po úspěšném absolvování tohoto semináře budou manažeři schopni:

  • porozumět fenoménu a hybné síle bouří na sociálních médiích
  • analyzovat dynamiku bouře na sociálních médiích
  • činit rozhodnutí, jak efektivněji čelit bouřím na sociálních médiích a komunikační krizi
  • rozpracovat charakteristiky, strategie a taktiky, které mohou malým a středním podnikům pomoci přežít finanční krizi



Komu je kurz určený?

Jednotlivci, manažeři PR a komunikace, personalisté, brand manažeři, kteří jsou zodpovědní za komunikaci pomocí různých mediálních online platforem.


Program kurzu

Seminář začíná simulační hrou bouře na sociálních médiích. Účastníci obdrží pokyny instruktora na základě scénáře, který lze přizpůsobit různým odvětvím a potřebám společnosti. Scénář je vede k tomu, aby buď vytvořili a provozovali profesionální facebookovou stránku společnosti, nebo dostanou pokyny, aby jednali jako zákazníci.

Simulační hra má tři fáze, v každé fázi dostanou účastníci podrobné pokyny. Simulační hra trvá jeden týden a probíhá před přednáškami.

Po skončení simulační hry proběhnou tři přednášky. Celková doba výuky je 10 hodin. Účastníci jsou požádáni, aby napsali reflexní zprávu založenou na jejich zkušenostech se simulační hrou a informacemi z přednášek.

Tato zkušenost pomůže manažerům i jednotlivcům lépe porozumět a analyzovat dynamiku krize, které v dnešní době čelí rostoucí počet společností.

  • Začínáme ve středu 26.05.2021 10:00-12:00, lektor Dr. Theodorakis představí simulační hru, role a pravidla účastníkům (2 online hodiny)  
  • Hra začíná a pokračuje až do 1.6. 2021 do půlnoci. 

Následují přednášky s dalšími lektory: 

  • 2.6.2021 10:00-13:00: Efthymia Kottika 
  • 7.6.2021 10:00-13:00: Kostas Rigopoulos 
  • 9.6.2021 10:00-12:00: Kostas Kottikas 

Pro zájemce sdílíme link na připravovanou knihu o bouřích na sociálních médiích, které je jeden z lektorů spoluautorem. Kniha vyjde v srpnu. Nyní je oficiálně na webu Routledge a dobře se hodí k semináři:

https://www.routledge.com/Social-Media-Storms-Empowering-Leadership-Beyond-Crisis-Management/Ryden-Hossain-Kottika-Skare/p/book/9780367425272

Kurz proběhne online. Není třeba předchozí znalost, příprava nebo speciální software.

Kurz se uskuteční v případě minimálně 10 přihlášených.

Kurz probíhá v anglickém jazyce.


Lektoři kurzu

Dr. Efthymia Kottika

Dr. Efthymia Kottika (PhD, Vysoká škola ekonomická a obchodní v Aténách) je odbornou asistentkou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Dříve působila na akademických postech v Anglii (University of Greenwich) a také v Řecku (IST Business College / University of Hertfordshire).

Dr. Konstantinos Rigopoulos

Dr. Konstantinos Rigopoulos (PhD, Nyenrode Business Universiteit) pracuje v průmyslu jako manažer ve společnosti Thracean Gold Mining v Řecku a vyučuje strategii digitální komunikace a sociální média na univerzitě Neapolis University Pafos. 

Dr. Ioannis G. Theodorakis

Dr. Ioannis G. Theodorakis (PhD, Aténská univerzita ekonomie a podnikání) je odborným asistentem a výzkumným pracovníkem v marketingu na INSEEC Grande École INSEEC U v Paříži. Je hostujícím profesorem na Universidad de las Américas Puebla (UDLAP) v Mexiku.

Konstantinos Kottikas

Konstantinos G. Kottikas pokračuje v doktorátu z marketingu a komunikace na aténské univerzitě ekonomiky a podnikání (AUEB). V současné době pracuje jako výzkumný pracovník v Business Communication Lab na AUEB, kde se podílí na aktuálních studiích trhu.


Garant kurzu


Co je v ceně?

profesionální vedení špičkovými zahraničními lektory, materiály ke kurzu, hodnocení diskusních příspěvků, certifikát

Potřebujete poradit?

Termíny konání kurzu

26. 05. 2021 - 09. 06. 2021

13 500,00 Kč bez DPH


On-line
Poznámka: Kurz proběhne online. Není třeba předchozí znalost, příprava nebo speciální software.

Zvolit termín

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales

Vyjednávání s Martinem Konečným

Marketing & Sales


03. 06. 2021 - 04. 06. 2021
VŠE

Zobrazit

Mistrovství online marketingu

Marketing & Sales


21. 05. 2021 - 21. 05. 2021
FPH VŠE

Zobrazit

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.