Základy in-store marketingové komunikace

Certifikovaný kurz POPAI CE a VŠE

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 1 den (celodenní program od 9,00 do 16,30)

Tento specializovaný vzdělávací program je celkově pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí in-store marketingové komunikace. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.


Co mi kurz přinese?

  1. Nezbytný základ pro dobrou orientaci v in-store marketingové komunikaci.
  2. Nejnovější poznatky o trendech v oboru.
  3. Praktické příklady z praxe.
  4. Mini audit vlastních POP médií.
  5. Osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují.

Je vhodný pro Trade marketingové manažery, Key Account a Brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.


Program kurzu

Úvod do in-store komunikace

  • Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
  • Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

  • Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita
  • Přednášejí: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

Multisenzorická in-store komunikace

  • Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů
  • Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

Základní principy funkční in-store komunikace

  • Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií
  • Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

Digitální in-store komunikace

  • Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci
  • Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování

  • Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací
  • Přednáší: Andrea Vozníková, členka rady POPAI CE, Research Director InsightLab

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

  • Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
  • Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

 



Lektoři kurzu

Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA

Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.

Mgr. Petr Šimek

Petr dlouhodobě podporuje odvětví retail, jakožto důležité medium v rámci komunikačního mixu. Současně se snaží vysvětlovat jeho komplexnost a nacházet spojitost mezi jeho jednotlivými složkami. Je spoluzakladatelem agentury Wellen, kterou zároveň vede. Aktuálně Wellen působí nejen v CME regionu, ale také v Severní Americe.

Ing. Jan Šolta

Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.

Ing. Andrea Vozníková

Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.


Garant kurzu


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:

  • 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.


Potřebujete poradit?

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales

Vyjednávání s Martinem Konečným

Marketing & Sales


03. 05. 2023 - 04. 05. 2023
Pracovna, Vlkova 36 (https://www.pracovna.cz/)

Zobrazit

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.