Certifikovaný kurz POPAI CE a VŠE
Tento specializovaný vzdělávací program je celkově pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí in-store marketingové komunikace. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.
Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.
Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují.
Je vhodný pro Trade marketingové manažery, Key Account a Brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.
Úvod do in-store komunikace
Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
Multisenzorická in-store komunikace
Základní principy funkční in-store komunikace
Digitální in-store komunikace
Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
Stavba a průběh in-store komunikační kampaně
Praktické cvičení
Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.
Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.
Petr dlouhodobě podporuje odvětví retail, jakožto důležité medium v rámci komunikačního mixu. Současně se snaží vysvětlovat jeho komplexnost a nacházet spojitost mezi jeho jednotlivými složkami. Je spoluzakladatelem agentury Wellen, kterou zároveň vede. Aktuálně Wellen působí nejen v CME regionu, ale také v Severní Americe.
Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.
Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.
Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.
Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
03. 05. 2023 - 04. 05. 2023
Pracovna, Vlkova 36 (https://www.pracovna.cz/)