Nejkomplexnější mezinárodní vzdělání pro specialisty v recruitmentu a HR.
Den 1 (11. 11. 2024) - témata:
Den 2 (12. 11. 2024) - témata:
Den 3 (28. 11. 2024) - témata
Den 4 (29. 11. 2024) - témata
Recruitment Academy Certified Recruiter je zakončen online testem, který je nutné splnit pro získání mezinárodní certifikace, která je kryta:
Modul 1 (den 1) – 1,5 hod
Trendy a vývoj na pracovním trhu
Tomáš Ervín Dombrovský
Před tím, než začnete analyzovat a vylepšovat svoje recruitment aktivity, je potřeba se podívat na data z trhu a jeho celkový stav. Trendy a jevy, které pracovním trhem aktuálně nejvíce hýbou, velmi pravděpodobně výrazně ovlivní i vaše možnosti. Tento modul vedený Tomášem Ervínem Dombrovským ze společnosti LMC vás zasvětí do hlavních metrik a datových sad pro trh práce - včetně fluktuace, vývoje mezd či obliby benefitů.
Modul 2 (den 1) – 1,5 hod
Životní cyklus kandidáta
Milan Novák
Milan Novák, CEO společnosti GoodCall a recruitment odborník s více než 20 lety v oblasti náboru zaměstnanců analyzuje hlavní aspekty a úskalí jednotlivých fází na cestě kandidáta o práci od jeho nalezení až po samotný onboarding.
Modul 3 (den 1) – 1 hod
Diverzita v náboru
Milan Novák
V této části se Milan věnuje novému trendu a vysvětluje význam diverzity, inkluze a předsudků v moderním recruitmentu a důvody, proč se tomuto trendu nevyhnete ani vy.
Modul 4 (den 1) – 2 hod
Talent Sourcing – vyhledávání kandidátů na LinkedInu, Facebooku, TikToku i jinde
José Kadlec
Světově uznávaný talent sourcing expert a průkopník problematiky náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí, první certifikovaný LinkedIn recruiter ve střední a východní Evropě a spoluzakladatel společnosti GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit, José Kadlec, odhaluje své recruitment know-how. Tento modul rozebírá především vyhledávání kandidátů kdekoliv v online prostoru a pomůže vám obsadit více pozic a získat výhodu nad konkurencí.
Modul 5 (den 2) – 2 hod
Talent Sourcing – oslovování kandidátů a základy recruitment robotizace
José Kadlec
Bývalý softwarový inženýr a ethical hacker, José Kadlec, využije své technické znalosti, aby vám ukázal, jak najít emailovou adresu nebo telefonní číslo prakticky na kohokoliv a také vám ukáže nástroje a pluginy, které vám s online náborem výrazně pomohou.
Modul 6 (den 2) – 1 hod
Live Sourcing Lab & Talent Mapping
José Kadlec
Žádná prezentace, žádné slajdy, žádná teorie - pouze vy, lektor José Kadlec a důkladné procvičování vyhledávání kandidátů na všech možných platformách na vaše konkrétní reálné pozice. V tomto modulu José také ukáže, jak dělat praktický market mapping s kandidáty z veřejně dostupných zdrojů.
Modul 7 (den 2) – 1 hod
Tvorba fungujících pracovních inzerátů
Matěj Matolín
Pracovní inzerát je reklamní text. Musí prodávat a dobře oslovit cílovou skupinu. Záleží na titulku, perexu, délce, osnově a mnoha dalších parametrech. HR blogger číslo 1, Matěj Matolín a spolumoderátor podcastu Nelidské zdroje, vás naučí, jak vytvořit efektivní pracovní inzerát, který zvedne počty kandidátů na vaše pozice několikanásobně.
Modul 8 (den 2) – 1 hod
Osobní branding pro recruitment
José Kadlec
V tomto modulu vám José Kadlec ukáže praktické postupy, jak vydefinovat svůj osobní brand recruitera, talent sourcera nebo HR manažera a jak ho aktivovat skrze sociální sítě, tvorbu obsahu a další nástroje. Tento modul pomůže nejen samotným recruitment specialistům, ale také společnostem, které potřebují využít osobní brand svých zaměstnanců k budování firemních cílů jako kvalitnější nábor zaměstnanců nebo budování značky zaměstnavatele.
Modul 9 (den 3) – 2 hod
Efektivní techniky online i osobních pohovorů
Jan Ženatý
Spoléháte se při výběru správného kandidáta na intuici nebo aplikujete vědou ověřené techniky a přístupy k pohovorovacím metodám? A jaká z těchto dvou možností nám zajistí správnou volbu kandidáta? Jaké existují typy osobnosti a jak je odhalit při pohovoru? Jak se vyvarovat náboru problematického typu osobnosti? Všemi těmito tématy a situacemi vás provede špičkový praktický psycholog Jan Ženatý.
Modul 10 (den 3) – 2 hod
Psychologie v pohovoru
Jan Ženatý
Lež je problematický fenomén, který neumíme odlišovat od pravdivé výpovědi se 100% jistotou. Metoda Paula Ekmana je z hlediska vedení rozhovoru jednou z nejúspěšnějších (zkušení profesionálové dosahují až 90% přesnosti) a její ohromná výhoda spočívá v neinvazivnosti využití (kandidát si nepřipadá jako na výslechu). Jediný certifikovaný koač této metody v ČR, Jan Ženatý, kterého cvičil specialita na výslechy ze Scotland Yard, vás provede tímto modulem.
Modul 11 (den 3) – 2 hod
Implementace employer brandingu a HR marketingu
Romana Martincová
Romana Martincová, Head of HR ve společnosti Red Bull a bývalá HR a TA manažerka ve společnosti L’Oréal vás naučí, kde začít, pokud chcete budovat strategickou značku zaměstnavatele. Vysvětlí postup a jednotlivé kroky strategického employer brandingu. Dále řekne např. jak zapojit do employer brandingu nový fenomén „phygital“ nebo proč je důležitá candidate experience.
Modul 12 (den 4) – 1 hod
Automatizace a osobní produktivita v recruitmentu
José Kadlec
V tomto modulu technolog a podnikatel José Kadlec skloňuje termín transhuman recruitment, který vyjadřuje způsob, jak můžeme díky automatizaci a robotizaci denních úkolů recruitera zvýšit svoji produktivitu, obsadit více pozice nebo je obsadit rychleji.
Modul 13 (den 4) – 1,5 hod
Přehled moderních nástrojů psychodiagnostiky
Eliška Šonská Steklíková
Nutnost spolupráce na dálku a extrémní snížení příležitostí pro setkávání a komunikaci tváří v tvář nám v mnoha ohledech svázaly ruce i nohy. Jsme tedy nuceni hledat alternativní metody pro poznávání kandidátů i rozvoj a podporu zaměstnanců - a psychodiagnostika je jednou z nich. Průvodcem tímto modulem bude Eliška Šonská Steklíková, která má zkušenosti s využitím různorodých psychodiagnostických nástrojů ve startupech i korporacích, z pozice externího konzultanta i interního HR, a zároveň je v úzkém kontaktu s akademickým prostředím.
Modul 14 (den 4) – 1,5 hod
Nejzásadnější právní aspekty současného náboru
Jan Procházka
Moderní nábor spojený s novými digitálními technologiemi jako sociální sítě, pohovory na dálku, robotizace a digitální databáze s umělou inteligencí sebou přinášejí nové výzvy z hlediska legislativy. Partner společnosti Deloitte Legal a odborník na české i mezinárodní pracovní právo Jan Procházka, vás prakticky provede legislativními aspekty náboru.
Modul 15 (den 4) – 1,5 hod
Měření efektivity a úspěšnosti náboru
Milan Novák
Využívání dat v oblasti HR je stále jen v začátcích. Pokud nedokážeme správně měřit a vyhodnocovat naše aktivity a procesy, nelze je ani zlepšovat. V tomto modulu Milan Novák rozebírá nastavení recruitment analytik a jak tato data interpretovat s cílem úspěšného řízení recruitment procesu. Odpovíme na otázky jako: Proč jsou někteří recruiteři úspěšní a někteří ne? Jak stavět své osobní cíle a růst v osobní i profesní rovině?
Milan Novák působí jako CEO skupiny, do které patří firmy GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit. Má více než 20 let zkušeností v oblasti lidských zdrojů.
Tomáš Ervín Dombrovský pracuje jako analytik ve společnosti LMC. Podstatnou část své energie věnuje analýze dat, jevů a trendů v propojených světech vzdělávání a práce.
José je zakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect.
Matěj je HR odborník se zaměřením na recruitment, employer branding a HR Tech.
Psycholog, poradce a trenér s více než 12 lety praxe. Vedl a řídil tým expertů ve společnosti QED Group.
Eliška je Chief People Care Officerem společnosti GoodCall, kde působí od roku jejího založení. Je absolventkou oborů Psychologie a Andragogika a personální řízení na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Romana působí jako Personální ředitelka ve společnosti Red Bull. V minulosti pracovala jako HR Manager a Employer Branding Manager ve společnosti L´Oréal.
Jan Procházka je advokátem ve společnosti Deloitte Legal. Zaměřuje se na korporátní, smluvní a pracovní právo.
E-mail: marek.stritesky@vse.cz
Linked-in: https://www.linkedin.com/in/marek-st%C5%99%C3%ADtesk%C3%BD-998a6a14/
Certifikát o absolvování kurzu (po úspěšně splněném testu), studijní materiály a drobné občerstvení na místě.
Kurz proběhne prezenčně v uvedených termínech. Zároveň je možné zakoupit online verzi a sledovat živé vysílání kurzu odkudkoliv online. Při zakoupení prezenčního kurzu získáte záznam až do délky půlky školení a to pro případ, že by se Vám nehodil některý z prezenčních termínů.
V případě zájmu o on-line verzi kurzu uveďte tento požadavek do poznámky v objednávce.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.