Lektoři


Ing. David Duroň

Je ředitelem O2TV. V byznyse je přes 20 let. Prošel 5 velkými korporacemi v České republice i v zahraničí (Český Telecom, Atlas.cz, Vodafone, O2 …) 


Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA

Dlouholetá odbornice v oblasti HR, koučka a konzultantka, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, ředitelka Akademie personalistiky.


Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA

Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.


Dr. Felipe Martínez, Eng. Ph.D.

Dr. Martínez držitelem certifikace specialistů v různých oblastech kvality a lean managementu a technologií.


doc. PhDr. Daniela Pauknerová, Ph.D.

Působí na podnikohospodářské fakultě VŠE, kde vede katedru manažerské psychologie a sociologie.


Mgr. Martin Konečný

Zaměřuje se především na vyjednávání, mediaci, rozvoj lídrů a koučink.


Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.

Ivana Svobodová působí na katedře podnikání FPH. Její odborné zaměření je podnikatelský plán, crowdfunding a lean startup.


Aleš Burger

Aleš Burger je zakladatel crowdfundingové platformy HitHit.com, která během své existence zveřejnila téměř 1500 projektů, a těm úspěšným rozeslala 100 milionů korun. Ve společnosti Hithit s.r.o. má na starosti osvětu a propagaci crowdfundingu.


doc. PhDr. Ing. Eva Jarošová, PhD.

Psycholog s ekonomickým zázemím. Dlouhodobě působí na katedře manažerské psychologie a sociologie.


prof. Ing. Ivan Nový, CSc.

Působí dlouhodobě na VŠE, v současné době ve funkci děkana podnikohospodářské fakulty. 


Ing. Martin Lisý

Martin vystudoval VŠE v Praze, po studiu začal pracovat v reklamním průmyslu jako kreativec a stratég. Po 4 letech praxe založil vlastní videoprodukci RIOT, která se zaměřuje na spolupráci jak s klasickými “velkými” značkami, tak menšími firmami a startupy.


Ing. Martin Láska

Martin se už více než 15 let pohybuje v oblasti maloobchodního výzkumu. Během této doby získal bohaté zkušenosti v oborech category managementu, merchandisingu, shopper marketingu a maloobchodního auditu. Byl zodpovědný za vytváření a realizace strategií vedoucích k rozvoji a rozšiřování klíčových obchodních aktivit.


Mgr. Petr Šimek

Petr dlouhodobě podporuje odvětví retail, jakožto důležité medium v rámci komunikačního mixu. Současně se snaží vysvětlovat jeho komplexnost a nacházet spojitost mezi jeho jednotlivými složkami. Je spoluzakladatelem agentury Wellen, kterou zároveň vede. Aktuálně Wellen působí nejen v CME regionu, ale také v Severní Americe.


Ing. Jan Šolta

Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.


Ing. Martin Troup

Martin má 11 let manažerských zkušeností se zaměřením na spotřebitelský a shopper marketing v různých pozicích u nápojářských firem. V posledních 2 letech vede tým s odpovědností za retail marketing těch nejlepších pivních značek. Jako Shopper marketing manager se v roce 2015 stal také členem Off-trade leadership týmu.


Ing. Svetlana Bryliakova

Svetlana pracuje ve společnosti Mondelez International, kde v současné době vede Shopper Insights program v řadě zemí ve střední Evropě a zároveň je zodpovědná za globální duty free kanál. Hlavní rolí Svetlany je implementace znalostí nákupního chování napříč teamy společnosti a zároveň jejich interpretace pro obchodní a strategická rozhodnutí Mondelez ve zmíněných trzích. V průběhu posledních několika let Svetlana režírovala četné kvalitativní a kvantitativní shopper studie s pomocí inovativních metod a technik.


Ing. David Wurst

David má ve společnosti Nestlé na starosti hledání růstových příležitostí a rozvoj kategorie cukrovinek na zákaznících moderního trhu v ČR a na Slovensku. V současné době se s týmem zabývá optimalizací kategorie cukrovinek díky nové segmentaci založené na nákupních misích a spotřebních příležitostech. Vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Aleš Štibinger, DiS

Oboru in store komunikace se Aleš věnuje aktivně více než 12 let v rámci realizace obchodních interierů. Přes 5 let působil v nadnárodní společnosti Mood Media jako ředitel pro Čechy a Slovensko a v roce 2012 založil marketingovou agenturu GAIA Group, která se specializuje na komunikaci v místě prodeje s využitím smyslového marketingu (hudba, vůně, dynamický vizuál) a digitálních technologií. Podílí se na realizaci komplexních projektů i jednotlivých kampaní.


Ing. Andrea Vozníková

Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.


Ing. Bc. Helena Petrová

Helena se zabývá marketingem v místě prodeje již od roku 2001, kdy získala grant na University of Wisconsin-Whitewater USA na studium reklamy a in-store komunikace. V současnosti je zodpovědná ve společnosti Mondeléz International za tým , který pracuje na in-store komunikaci a implementaci in-store strategií v České a Slovenské republice. V jejím okruhu zájmu je výzkum, syntéza poznatků a následné uplatnění znalostí z nákupního chování, psychologie nákupu, trendů a inovací z oblasti efektivní komunikace směrem k nakupujícímu s cílem maximální konverze.


Mgr. Peter Lelovič

Peter vystudoval žurnalistiku se zaměřením na reklamu a psychologii komunikací. Je absolventem řady zahraničních stáží a studijních pobytů (International Business Presentations, Frost&Sullivan, Londýn 1993, Niche Marketing, Frost&Sullivan, Londýn 1994, Advertising at Mars Paríž 1996.) Dlouhodobě se specializuje na psychologií masové komunikace. V této oblasti pracuje od roku 1990.