Je ředitelem O2TV. V byznyse je přes 20 let. Prošel 5 velkými korporacemi v České republice i v zahraničí (Český Telecom, Atlas.cz, Vodafone, O2 …)
Dlouholetá odbornice v oblasti HR, koučka a konzultantka, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, ředitelka Akademie personalistiky.
Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.
Dr. Martínez držitelem certifikace specialistů v různých oblastech kvality a lean managementu a technologií.
Působí na podnikohospodářské fakultě VŠE, kde vede Katedru manažerské psychologie a sociologie. Vystudovala psychologii na FFUK, se zaměřením na psychologii sociální a psychologii práce a organizace. Má bohatou praxi z podnikové sféry, kde působí jako konzultantka a lektorka v rámci nejrůznějších kurzů, tréninků a psychologických expertiz
Ivana Svobodová působí na katedře podnikání FPH. Její odborné zaměření je podnikatelský plán, crowdfunding a lean startup.
Aleš Burger je zakladatel crowdfundingové platformy HitHit.com, která během své existence zveřejnila téměř 1500 projektů, a těm úspěšným rozeslala 100 milionů korun. Ve společnosti Hithit s.r.o. má na starosti osvětu a propagaci crowdfundingu.
Psycholog s ekonomickým zázemím. Dlouhodobě působí na katedře manažerské psychologie a sociologie.
Působí dlouhodobě na VŠE, v současné době v pozici profesora na Katedře managementu Podnikohospodářské fakulty.
Martin vystudoval VŠE v Praze, po studiu začal pracovat v reklamním průmyslu jako kreativec a stratég. Po 4 letech praxe založil vlastní videoprodukci RIOT, která se zaměřuje na spolupráci jak s klasickými “velkými” značkami, tak menšími firmami a startupy.
Martin se už více než 15 let pohybuje v oblasti maloobchodního výzkumu. Během této doby získal bohaté zkušenosti v oborech category managementu, merchandisingu, shopper marketingu a maloobchodního auditu. Byl zodpovědný za vytváření a realizace strategií vedoucích k rozvoji a rozšiřování klíčových obchodních aktivit.
Petr dlouhodobě podporuje odvětví retail, jakožto důležité medium v rámci komunikačního mixu. Současně se snaží vysvětlovat jeho komplexnost a nacházet spojitost mezi jeho jednotlivými složkami. Je spoluzakladatelem agentury Wellen, kterou zároveň vede. Aktuálně Wellen působí nejen v CME regionu, ale také v Severní Americe.
Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.
Martin má 11 let manažerských zkušeností se zaměřením na spotřebitelský a shopper marketing v různých pozicích u nápojářských firem. V posledních 2 letech vede tým s odpovědností za retail marketing těch nejlepších pivních značek. Jako Shopper marketing manager se v roce 2015 stal také členem Off-trade leadership týmu.
Svetlana pracuje ve společnosti Mondelez International, kde v současné době vede Shopper Insights program v řadě zemí ve střední Evropě a zároveň je zodpovědná za globální duty free kanál. Hlavní rolí Svetlany je implementace znalostí nákupního chování napříč teamy společnosti a zároveň jejich interpretace pro obchodní a strategická rozhodnutí Mondelez ve zmíněných trzích. V průběhu posledních několika let Svetlana režírovala četné kvalitativní a kvantitativní shopper studie s pomocí inovativních metod a technik.
David má ve společnosti Nestlé na starosti hledání růstových příležitostí a rozvoj kategorie cukrovinek na zákaznících moderního trhu v ČR a na Slovensku. V současné době se s týmem zabývá optimalizací kategorie cukrovinek díky nové segmentaci založené na nákupních misích a spotřebních příležitostech. Vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Oboru in store komunikace se Aleš věnuje aktivně více než 12 let v rámci realizace obchodních interierů. Přes 5 let působil v nadnárodní společnosti Mood Media jako ředitel pro Čechy a Slovensko a v roce 2012 založil marketingovou agenturu GAIA Group, která se specializuje na komunikaci v místě prodeje s využitím smyslového marketingu (hudba, vůně, dynamický vizuál) a digitálních technologií. Podílí se na realizaci komplexních projektů i jednotlivých kampaní.
Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.
Helena se zabývá marketingem v místě prodeje již od roku 2001, kdy získala grant na University of Wisconsin-Whitewater USA na studium reklamy a in-store komunikace. V současnosti je zodpovědná ve společnosti Mondeléz International za tým , který pracuje na in-store komunikaci a implementaci in-store strategií v České a Slovenské republice. V jejím okruhu zájmu je výzkum, syntéza poznatků a následné uplatnění znalostí z nákupního chování, psychologie nákupu, trendů a inovací z oblasti efektivní komunikace směrem k nakupujícímu s cílem maximální konverze.
Peter vystudoval žurnalistiku se zaměřením na reklamu a psychologii komunikací. Je absolventem řady zahraničních stáží a studijních pobytů (International Business Presentations, Frost&Sullivan, Londýn 1993, Niche Marketing, Frost&Sullivan, Londýn 1994, Advertising at Mars Paríž 1996.) Dlouhodobě se specializuje na psychologií masové komunikace. V této oblasti pracuje od roku 1990.
Libor Mertl byl jedním ze zakladatelů firmy ComAp v roce 1991. Zastával zde funkce výkonného ředitele, později generálního ředitele a byl odpovědný za firemní a produktovou strategii. V posledních letech se podílel na vytvoření správní rady firmy a v roce 2016 přešel do funkce nevýkonného ředitele a člena správní rady ComApu.
Vedoucí Katedry strategie a zakladatel Centra pro rodinné firmy na VŠE. Mezi jeho odborné specializace patří rodinné podnikání, strategické řízení a správa společností. Je členem organizace Family Firm Institute a držitelem Advanced Certificate in Family Business Advising. Jiří Hnilica strávil 5 měsíců na University of Aarhus v Dánsku, 4 měsíce na University of Denver v USA, a 5 let v pravidelných intervalech vyučoval v Itálii na Bocconi University.
Jan Mareš je členem Katedry podnikání VŠE v Praze od jejího založení v roce 2015. V online marketingu působí již od roku 2004. V minulosti provozoval marketingovou agenturu WhiteHat, s.r.o. a nyní se věnuje svým vlastní webovým projektům. Specializuje se zejména na SEO a obsahový marketing.
Managing partner ve společnosti BD Advisory, generálního partnera Fakulty podnikohospodářské, s více než patnáctiletou expertízou v oblasti odměňování v ČR a EU. Kromě spolupráce s KP VŠE také působí externě na dalších evropských univerzitách.
Managing partner ve společnosti BD Advisory, generálního partnera Fakulty podnikohospodářské, s více než dvacetiletou expertízou v oblasti Comp&Ben v ČR a EU. Kromě spolupráce s KP VŠE také působí externě na dalších evropských univerzitách.
Na Katedře strategie garantuje anglicky vyučovaný kurz Strategy and Succession in Family Businesses. Martin Jurek je sám aktivní v rodinné firmě a je moderátorem kurzů International Federation for Family Development, která má status obecného konzultanta u hospodářské a sociální rady OSN.
Lokální partner v advokátní kanceláři White&Case s více než devíti lety praxe v oblasti insolvencí a restrukturalizací, soudních sporů a trestního práva. Má bohaté zkušenosti při zastupování věřitelů při konkurzních likvidacích a při soudních či mimosoudních restrukturalizacích. Podílí se rovněž na vytváření a implementaci strategií soudních sporů, odkupů a prodejů v rámci insolvenčních řízení, a to na straně bankovních věřitelů i tzv. distressed assets fondů.
Doc. JUDr. Bohumil Havel, Ph.D. je členem vědecké rady Centra restrukturalizace a insolvence Harryho Pollaka. Působí také jako předseda zkušební komise pro zkoušky zvláštních insolvenčních správců, člen legislativní rady vlády a člen expertní pracovní skupiny ministerstva spravedlnosti pro transpozici evropské směrnice o preventivní restrukturalizaci do nároční právní úpravy.
Ing. Michal Kuděj působí na katedře strategie Fakulty podnikohospodářské a je členem vědecké rady Centra restrukturalizace a insolvence Harryho Pollaka. Působí také jako zkušební komisař pro zkoušky zvláštních insolvenčních správců a člen expertní pracovní skupiny ministerstva spravedlnosti pro transpozici evropské směrnice o preventivní restrukturalizaci do nároční právní úpravy.
Ing. Jaroslav Schönfeld, Ph.D. působí na katedře strategie Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické a je členem vědecké rady Centra restrukturalizace a insolvence Harryho Pollaka. Působí také jako lektor v rámci Justiční akademie, kde přednáší kurzy zaměřené na řízení podniku v krizi. Je členem expertní pracovní skupiny ministerstva spravedlnosti pro transpozici evropské směrnice o preventivní restrukturalizaci do nároční právní úpravy.
Pavlína Honsová je psycholožka se zájmem o pozitivní psychologii, koučování a organizační chování. Vystudovala psychologii na FF UK a kromě toho ještě dva další obory na UK. Vyučuje na Katedře manažerské psychologie a sociologie na Vysoké škole ekonomické, kde také získala doktorát. Působí jako konzultantka a lektorka v podnikové praxi. Dále se věnuje psychologickému poradenství a psychoterapii, v minulosti působila v oblasti HR. Odborné kurzy absolvovala například na Simon Fraser University v kanadském Vancouveru nebo na Oxford University ve Velké Británii.
Stanislav působí 18 let v oblasti firemního vzdělávání a rozvoje. Jako partner vzdělávací společnosti HumanCraft pracuje na projektech například pro ASSA ABLOY, ASAHI, Coca-Cola, ComAp, E.on, EYELEVEL, Faurecia, Hyundai Motor Manufacturing, Komerční banka, Konica Minolta, Pilsner Urquell, Sanofi, Thermo Fisher Scientific, Tieto, Y Soft, Zentiva, ZEBRA.
Dr. Efthymia Kottika (PhD, Vysoká škola ekonomická a obchodní v Aténách) je odbornou asistentkou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Dříve působila na akademických postech v Anglii (University of Greenwich) a také v Řecku (IST Business College / University of Hertfordshire).
Dr. Konstantinos Rigopoulos (PhD, Nyenrode Business Universiteit) pracuje v průmyslu jako manažer ve společnosti Thracean Gold Mining v Řecku a vyučuje strategii digitální komunikace a sociální média na univerzitě Neapolis University Pafos.
Dr. Ioannis G. Theodorakis (PhD, Aténská univerzita ekonomie a podnikání) je odborným asistentem a výzkumným pracovníkem v marketingu na INSEEC Grande École INSEEC U v Paříži. Je hostujícím profesorem na Universidad de las Américas Puebla (UDLAP) v Mexiku.
Konstantinos G. Kottikas pokračuje v doktorátu z marketingu a komunikace na aténské univerzitě ekonomiky a podnikání (AUEB). V současné době pracuje jako výzkumný pracovník v Business Communication Lab na AUEB, kde se podílí na aktuálních studiích trhu.
Paul has specialized in strategic human capital management throughout his long career, working across all industrial and commercial sectors. He has run HR functions and built a long list of global clients including AstraZeneca, Coca-Cola, HSBC, Siemens, Toyota and Vodafone. He is a prolific writer and teacher, having taught on many MBA and Exec Education programmes. Since 2012 he has been the Chair of the Maturity Institute.
Stuart’s work is driven by a desire to develop the full value potential of an organization. For over thirty years, he has worked with, and for, a wide variety of organisations in advisory, consultancy and leadership roles. Stuart has also worked with several leading universities to connect the very best evidence and facilitate effective strategic leadership, decision-making and management practice.
Milan Novák působí jako CEO skupiny, do které patří firmy GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit. Má více než 20 let zkušeností v oblasti lidských zdrojů.
Tomáš Ervín Dombrovský pracuje jako analytik ve společnosti LMC. Podstatnou část své energie věnuje analýze dat, jevů a trendů v propojených světech vzdělávání a práce.
José je zakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect.
Psycholog, poradce a trenér s více než 12 lety praxe. Vedl a řídil tým expertů ve společnosti QED Group.
Eliška je Chief People Care Officerem společnosti GoodCall, kde působí od roku jejího založení. Je absolventkou oborů Psychologie a Andragogika a personální řízení na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Romana působí jako Personální ředitelka ve společnosti Red Bull. V minulosti pracovala jako HR Manager a Employer Branding Manager ve společnosti L´Oréal.
Jan Procházka je advokátem ve společnosti Deloitte Legal. Zaměřuje se na korporátní, smluvní a pracovní právo.
Vystudoval obor Pozemní stavby na Fakultě stavební VÚT Brno. Doktorské studium absolvoval na ČVUT Fakultě stavební. Na University of New York in Prague pak získal titul Masters of Law. Od roku 2005 do roku 2006 působil v pozici referenta na Ministerstvu práce a sociálních věcí, kde se věnoval programovému financování. Na Ministerstvu průmyslu a obchodu pracuje od roku 2006.
Přednáší management udržitelnosti na FPH VŠE v Praze. V letech 2009-15 působil v České radě pro šetrné budovy. Studoval management udržitelnosti na Leuphana University v Německu a MBA program americké Chapman University.
Proděkan pro zahraniční vztahy a akademický ředitel mezinárodně oceňovaného programu CEMS na Fakultě podnikohospodářské, konzultant podnikové strategie se zaměřením na internacionalizaci a udržitelnost.
Doktorandka na Fakultě podnikohospodářské a konzultantka podnikové strategie se zaměřením na strategie růstu a udržitelnost.
Doktorand na Fakultě podnikohospodářské a konzultant podnikové strategie se zaměřením na finance a udržitelnost.
Top manažerka, koučka a vysokoškolská učitelka v oblasti kritického myšlení, leadershipu, technologií a generativní umělé inteligence na Fakultě podnikohospodářské a na New York University, STERN School of Business.
Novinář, publicista, stand-up komik a edukátor v oblasti generativní umělé inteligence.
Petr má více než 13 let zkušeností v oblasti restrukturalizací a insolvenčního práva, soudních sporů a komplexních transakcí. Před založením advokátní kanceláře RESOLV působil více než 3 roky jako vedoucí restrukturalizační a insolvenční praxe v české pobočce advokátní kanceláře Allen & Overy. Petr je hodnocen mezi největší odborníky v oblasti v rámci mezinárodního žebříčku Chambers Europe, který o Petrovi uvádí: „Jeho hluboké profesionální dovednosti v kombinaci s jeho obchodním přístupem vedou k řešením šitým na míru, která posouvají projekty vpřed“ či „Je vysoce kvalifikovaným právníkem, zejména v insolvenčních řízeních“.
Absolvent Fakulty strojního inženýrství Českého vysokého učení technického. Od roku 1994 zastával řadu funkcí v ekonomické oblasti, byl licencovaným burzovním makléřem, portfoliomanažerem, nuceným správcem a likvidátorem subjektů finančního trhu, absolventem Institutu oceňování majetku při VŠE, zabýval se krizovým řízením a od roku 2004 i správou konkursních podstat. V rámci zavedení insolvenčního zákona od roku 2008 absolvoval příslušné zkoušky a získal obě licence pro insolvenční správu.
Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.
Marketér, lektor, expert na strategickou komunikaci. 10 let působil v mediální agentuře GroupM, kde měl z pozice Social Media Skillhead na starosti rozvoj disciplíny obsahového marketingu. Vede odborné kurzy a školení, přednáší na vysoké škole. Autor knihy “Vítejte ve světě metaverse” a spoluautor knihy “Jak na marketingovou komunikaci”.