Lektoři


Ing. David Duroň

Je ředitelem O2TV. V byznyse je přes 20 let. Prošel 5 velkými korporacemi v České republice i v zahraničí (Český Telecom, Atlas.cz, Vodafone, O2 …) 


Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA

Dlouholetá odbornice v oblasti HR, koučka a konzultantka, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, ředitelka Akademie personalistiky.


Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA

Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.


Dr. Felipe Martínez, Eng. Ph.D.

Dr. Martínez držitelem certifikace specialistů v různých oblastech kvality a lean managementu a technologií.


doc. PhDr. Daniela Pauknerová, Ph.D.

Působí na podnikohospodářské fakultě VŠE, kde vede katedru manažerské psychologie a sociologie.


Mgr. Martin Konečný

Zaměřuje se především na vyjednávání, mediaci, rozvoj lídrů a koučink.


Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.

Ivana Svobodová působí na katedře podnikání FPH. Její odborné zaměření je podnikatelský plán, crowdfunding a lean startup.


Aleš Burger

Aleš Burger je zakladatel crowdfundingové platformy HitHit.com, která během své existence zveřejnila téměř 1500 projektů, a těm úspěšným rozeslala 100 milionů korun. Ve společnosti Hithit s.r.o. má na starosti osvětu a propagaci crowdfundingu.


doc. PhDr. Ing. Eva Jarošová, PhD.

Psycholog s ekonomickým zázemím. Dlouhodobě působí na katedře manažerské psychologie a sociologie.


prof. Ing. Ivan Nový, CSc.

Působí dlouhodobě na VŠE, v současné době ve funkci děkana podnikohospodářské fakulty. 


Ing. Martin Lisý

Martin vystudoval VŠE v Praze, po studiu začal pracovat v reklamním průmyslu jako kreativec a stratég. Po 4 letech praxe založil vlastní videoprodukci RIOT, která se zaměřuje na spolupráci jak s klasickými “velkými” značkami, tak menšími firmami a startupy.


Ing. Martin Láska

Martin se už více než 15 let pohybuje v oblasti maloobchodního výzkumu. Během této doby získal bohaté zkušenosti v oborech category managementu, merchandisingu, shopper marketingu a maloobchodního auditu. Byl zodpovědný za vytváření a realizace strategií vedoucích k rozvoji a rozšiřování klíčových obchodních aktivit.


Mgr. Petr Šimek

Petr dlouhodobě podporuje odvětví retail, jakožto důležité medium v rámci komunikačního mixu. Současně se snaží vysvětlovat jeho komplexnost a nacházet spojitost mezi jeho jednotlivými složkami. Je spoluzakladatelem agentury Wellen, kterou zároveň vede. Aktuálně Wellen působí nejen v CME regionu, ale také v Severní Americe.


Ing. Jan Šolta

Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.


Ing. Martin Troup

Martin má 11 let manažerských zkušeností se zaměřením na spotřebitelský a shopper marketing v různých pozicích u nápojářských firem. V posledních 2 letech vede tým s odpovědností za retail marketing těch nejlepších pivních značek. Jako Shopper marketing manager se v roce 2015 stal také členem Off-trade leadership týmu.


Ing. Svetlana Bryliakova

Svetlana pracuje ve společnosti Mondelez International, kde v současné době vede Shopper Insights program v řadě zemí ve střední Evropě a zároveň je zodpovědná za globální duty free kanál. Hlavní rolí Svetlany je implementace znalostí nákupního chování napříč teamy společnosti a zároveň jejich interpretace pro obchodní a strategická rozhodnutí Mondelez ve zmíněných trzích. V průběhu posledních několika let Svetlana režírovala četné kvalitativní a kvantitativní shopper studie s pomocí inovativních metod a technik.


Ing. David Wurst

David má ve společnosti Nestlé na starosti hledání růstových příležitostí a rozvoj kategorie cukrovinek na zákaznících moderního trhu v ČR a na Slovensku. V současné době se s týmem zabývá optimalizací kategorie cukrovinek díky nové segmentaci založené na nákupních misích a spotřebních příležitostech. Vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Aleš Štibinger, DiS

Oboru in store komunikace se Aleš věnuje aktivně více než 12 let v rámci realizace obchodních interierů. Přes 5 let působil v nadnárodní společnosti Mood Media jako ředitel pro Čechy a Slovensko a v roce 2012 založil marketingovou agenturu GAIA Group, která se specializuje na komunikaci v místě prodeje s využitím smyslového marketingu (hudba, vůně, dynamický vizuál) a digitálních technologií. Podílí se na realizaci komplexních projektů i jednotlivých kampaní.


Ing. Andrea Vozníková

Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.


Ing. Bc. Helena Petrová

Helena se zabývá marketingem v místě prodeje již od roku 2001, kdy získala grant na University of Wisconsin-Whitewater USA na studium reklamy a in-store komunikace. V současnosti je zodpovědná ve společnosti Mondeléz International za tým , který pracuje na in-store komunikaci a implementaci in-store strategií v České a Slovenské republice. V jejím okruhu zájmu je výzkum, syntéza poznatků a následné uplatnění znalostí z nákupního chování, psychologie nákupu, trendů a inovací z oblasti efektivní komunikace směrem k nakupujícímu s cílem maximální konverze.


Mgr. Peter Lelovič

Peter vystudoval žurnalistiku se zaměřením na reklamu a psychologii komunikací. Je absolventem řady zahraničních stáží a studijních pobytů (International Business Presentations, Frost&Sullivan, Londýn 1993, Niche Marketing, Frost&Sullivan, Londýn 1994, Advertising at Mars Paríž 1996.) Dlouhodobě se specializuje na psychologií masové komunikace. V této oblasti pracuje od roku 1990.


Ing. Libor Mertl

Libor Mertl byl jedním ze zakladatelů firmy ComAp v roce 1991. Zastával zde funkce výkonného ředitele, později generálního ředitele a byl odpovědný za firemní a produktovou strategii. V posledních letech se podílel na vytvoření správní rady firmy a v roce 2016 přešel do funkce nevýkonného ředitele a člena správní rady ComApu.



prof. Ing. Jiří Hnilica, Ph.D.

Vedoucí Katedry strategie a zakladatel Centra rodinného podnikání na VŠE. Vyučuje magisterský kurz o strategiích rodinných podniků a vede výzkumný projekt o roli majitelů rodinných firem spolu s francouzskou EDHEC Business School.


prof. Alberto Gimeno

Kromě fakulty ESADE je jedním z zakládajících partnerů Family Business Knowledge (FBK), aplikované výzkumné společnosti v oblasti rodinného podnikání. FBK rozvíjí jak nástroje pro řízení rodinného podnikání, tak studie skupin rodinných podniků. Stejně tak působí jako konzultant rodinných firem.

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.