Maximalizujte dopady iniciativ zaměřených na udržitelnost na značku firmy
Modul Komunikace ESG se zaměřuje na strategii zveřejňování informací o ESG a připravuje účastníky na efektivní komunikaci jejich iniciativ souvisejících právě s jednotlivými pilíři ESG s cílem využít tyto iniciativy a přispět k budování reputace a značky firmy. Účastníci se seznámí s různými rámci pro podávání zpráv o ESG, včetně Global Reporting Initiative, Sustainability Accounting Standards Board a Task Force on Climate-related Financial Disclosures. Účastníci na konci semináře budou schopni zhodnotit rozdíly mezi ESG ratingy a indexy a stanovit priorityv rámci svého zaměření z hlediska externí komunikace. V rámci semináře se také zorientují v hodnocení a auditu ESG. Modul je zakončen diskusí o osvědčených postupech pro podávání zpráv a komunikace v oblasti ESG, včetně toho, jak efektivně komunikovat iniciativy a výsledky související s různými stakeholdery v rámci ESG.
Kurz poskytne informace z trhu a ukázkové příklady toho, jak efektivně komunikovat ESG iniciativy a strategii v rámci budování značky a reputace.
Manažerům v rozhodovacích funkcích, kteří chtějí maximalizovat povědomí o dopadech svých ESG iniciativ.
Proděkan pro zahraniční vztahy a akademický ředitel mezinárodně oceňovaného programu CEMS na Fakultě podnikohospodářské, konzultant podnikové strategie se zaměřením na internacionalizaci a udržitelnost.
Doktorandka na Fakultě podnikohospodářské a konzultantka podnikové strategie se zaměřením na strategie růstu a udržitelnost.
Doktorand na Fakultě podnikohospodářské a konzultant podnikové strategie se zaměřením na finance a udržitelnost.
Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.