Ing. Andrea Vozníková

Consumer Market Insight Development Manager CEE, Unilever ČR

Andrea se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Ve své kariéře zkoumala leccos od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King.

Andrea dnes pracuje třetím rokem pro multibrandovou nadnárodní společnost UNILEVER na pozici Consumer Market Insight Development Manager a je zodpovědná za veškeré výzkumy pro český a slovenský trh; současně pracuje na pozici Shopper manager pro region 18 ti trhů (CZ, SK, HU, PL, RO, BL, Baltik a býv. Jugoslávie), kde provádí výzkumy nákupních zvyklostí a preferencí. Andrea ve vybraných kategoriích poskytuje jako free-lancer konzultant také strategické marketingové konzultace. Je členem výkonné rady POPAI.


Kontakty

E-mail: andrea.voznikova@jjp.cz
Linked-in: https://cz.linkedin.com/in/andrea-vozn%C3%ADkov%C3%A1-3946b813


Kurzy tohoto lektora

Naši lektoři