Price Hacks

Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech.

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 9.00 - 12.00

Jak nacenit nový produkt? Jak zvýšit cenu o dvojnásobek?

Objevte osvědčené strategie:

  • 6 komponent přesvědčivé cenové nabídky,
  • 8 tipů pro snížení vnímané ceny,
  • 15 psychologických principů, které směřují zákazníky k nákupu konkrétního produktu.
  • Odhalte nejlepší a nejhorší slevu na světě.
  • Otestujte svoji cenovou intuici.

Co mi kurz přinese?

Odnesete si mnoho inspirativních myšlenek a konkrétních příkladů na zvýšení výnosů.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro ředitele, manažery, marketingové specialisty a podnikatele.


Program kurzu

Kurz intenzivní formou a na praktických příkladech seznámí s tipy ke zvýšení profitability.

Klíčová témata:

  • reverzní přístup k nacenění nového produktu,
  • 6 komponent přesvědčivé cenové nabídky,
  • 6 strategií zvýšení výnosů,
  • 8 tipů pro snížení vnímané ceny,
  • 15 psychologických cenových principů
  • nejlepší a nejhorší sleva na světě.

S ostříleným konzultantem, který pomáhá zvyšovat ziskovost firem již 12 let, můžete najít cestu, jak tyto praktické tipy okamžitě uplatnit ve své praxi.


Lektoři kurzu

Ing. Dzmitry Melnik

Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.


Garant kurzu

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

E-mail: vaclav.stritesky@vse.cz
Linked-in: https://www.linkedin.com/in/vaclavstritesky/?locale=cs_CZ


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály

Potřebujete poradit?

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.