Price Hacks

Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech.

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 9.00 - 13.00

Jak nacenit nový produkt? Jak zvýšit cenu o dvojnásobek?

Objevte osvědčené strategie:

  • 6 komponent přesvědčivé cenové nabídky,
  • 8 tipů pro snížení vnímané ceny,
  • 15 psychologických principů, které směřují zákazníky k nákupu konkrétního produktu.
  • Odhalte nejlepší a nejhorší slevu na světě.
  • Otestujte svoji cenovou intuici.

Co mi kurz přinese?

Odnesete si mnoho inspirativních myšlenek a konkrétních příkladů na zvýšení výnosů.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro ředitele, manažery, marketingové specialisty a podnikatele.


Program kurzu

Kurz intenzivní formou a na praktických příkladech seznámí s tipy ke zvýšení profitability.

Klíčová témata:

  • reverzní přístup k nacenění nového produktu,
  • 6 komponent přesvědčivé cenové nabídky,
  • 6 strategií zvýšení výnosů,
  • 8 tipů pro snížení vnímané ceny,
  • 15 psychologických cenových principů
  • nejlepší a nejhorší sleva na světě
  • zvýšení ceny a migrace zákazníků.

S ostříleným konzultantem, který pomáhá zvyšovat ziskovost firem již 12 let, můžete najít cestu, jak tyto praktické tipy okamžitě uplatnit ve své praxi.


Lektoři kurzu

Ing. Dzmitry Melnik

Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.


Garant kurzu

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

E-mail: vaclav.stritesky@vse.cz
Linked-in: https://www.linkedin.com/in/vaclavstritesky/?locale=cs_CZ


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, drobné občertsvení.

Potřebujete poradit?

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.