Free cookie consent management tool by TermsFeed

Price Hacks

Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech.

Seznam termínů

Rozsah: 9.00 - 16.00

Podíváme se na řešení největších problémů v cenotvorbě:

  • Zákazníci neustále srovnávají ceny s konkurencí.
  • Odmítají naše cenové nabídky.
  • Tvrdí, že cena je vysoká.
  • A tlačí na slevu.

Probereme praktické pricingové tipy na reálných příkladech, například:

  • Jak přepracování balíčku funkcí „Standard“ na balíček potřeb „Innovate“ vedlo ke zvýšení ceny 3×.
  • Jak zavedení druhého ceníku pro specifický segment zákazníků umožnilo zvýšit ceny 4×.
  • Jak změna v prezentaci ceníku posunula 80 % zákazníků na dražší balíčky.
  • Jak úprava způsobu nacenění umožnila zvýšit ceny až 10×.

Odpovíme na otázky:

  • Jak nacenit nový produkt, když se potřeby zákazníků významně liší?
  • Jak balíčkovat zákaznické potřeby místo produktových funkcí?
  • Jak zvolit efektivní cenový model pro maximální výnosový potenciál?
  • Kolik ceníků a variant produktů je ideálně mít v nabídce a proč?
  • Jak navrhnout ceník tak, aby zákazníci volili námi nejvíce preferovanou variantu?
  • Jak jednoduše otestovat cenu se zákazníky?
  • Jak odkomunikovat zvýšení ceny a neztratit zákazníky?
  • Jaká sleva je nejlepší a jaká je nejhorší?

Co mi kurz přinese?

Odnesete si mnoho inspirativních myšlenek a konkrétních příkladů na zvýšení výnosů. Součástí jsou praktická cvičení.

Kurz dosahuje hodnocení účastníků 9,3 z 10.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro ředitele, manažery, marketingové specialisty a podnikatele.


Program kurzu

Kurz intenzivní formou a na praktických příkladech seznámí s tipy ke zvýšení profitability.

Klíčová témata:

  • nacenění zákazníka
  • balíčkování potřeb zákazníků
  • výběr cenového modelu
  • přesvědčivá cenová nabídka
  • prezentace ceníku
  • testování ceny
  • komunikace zvýšení ceny
  • snížení vnímané ceny
  • nastavení slevové politiky

S ostříleným konzultantem, který pomáhá zvyšovat ziskovost firem již 12 let, můžete najít cestu, jak tyto praktické tipy okamžitě uplatnit ve své praxi.


Lektoři kurzu

Ing. Dzmitry Melnik

Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.


Garant kurzu

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

E-mail: vaclav.stritesky@vse.cz
Linked-in: https://www.linkedin.com/in/vaclavstritesky/?locale=cs_CZ


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, drobné občerstvení.

Potřebujete poradit?

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.