Free cookie consent management tool by TermsFeed

Rezervujte si místo, dokud je volné

4 990,00 Kč

(6 037,90 Kč s DPH)

Price Hacks

Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech.

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 9.00 - 16.00

Podíváme se na řešení největších problémů v cenotvorbě:

  • Zákazníci neustále srovnávají ceny s konkurencí.
  • Odmítají naše cenové nabídky.
  • Tvrdí, že cena je vysoká.
  • A tlačí na slevu.

Probereme praktické pricingové tipy na reálných příkladech, například:

  • Jak přepracování balíčku funkcí „Standard“ na balíček potřeb „Innovate“ vedlo ke zvýšení ceny 3×.
  • Jak zavedení druhého ceníku pro specifický segment zákazníků umožnilo zvýšit ceny 4×.
  • Jak změna v prezentaci ceníku posunula 80 % zákazníků na dražší balíčky.
  • Jak úprava způsobu nacenění umožnila zvýšit ceny až 10×.

Odpovíme na otázky:

  • Jak nacenit nový produkt, když se potřeby zákazníků významně liší?
  • Jak balíčkovat zákaznické potřeby místo produktových funkcí?
  • Jak zvolit efektivní cenový model pro maximální výnosový potenciál?
  • Kolik ceníků a variant produktů je ideálně mít v nabídce a proč?
  • Jak navrhnout ceník tak, aby zákazníci volili námi nejvíce preferovanou variantu?
  • Jak jednoduše otestovat cenu se zákazníky?
  • Jak odkomunikovat zvýšení ceny a neztratit zákazníky?
  • Jaká sleva je nejlepší a jaká je nejhorší?

Co mi kurz přinese?

Odnesete si mnoho inspirativních myšlenek a konkrétních příkladů na zvýšení výnosů. Součástí jsou praktická cvičení.

Kurz dosahuje hodnocení účastníků 9,3 z 10.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro ředitele, manažery, marketingové specialisty a podnikatele.


Program kurzu

Kurz intenzivní formou a na praktických příkladech seznámí s tipy ke zvýšení profitability.

Klíčová témata:

  • nacenění zákazníka
  • balíčkování potřeb zákazníků
  • výběr cenového modelu
  • přesvědčivá cenová nabídka
  • prezentace ceníku
  • testování ceny
  • komunikace zvýšení ceny
  • snížení vnímané ceny
  • nastavení slevové politiky

S ostříleným konzultantem, který pomáhá zvyšovat ziskovost firem již 12 let, můžete najít cestu, jak tyto praktické tipy okamžitě uplatnit ve své praxi.


Lektoři kurzu

Ing. Dzmitry Melnik

Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.


Garant kurzu

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

E-mail: vaclav.stritesky@vse.cz
Linked-in: https://www.linkedin.com/in/vaclavstritesky/?locale=cs_CZ


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, drobné občerstvení.

Potřebujete poradit?

Termíny konání kurzu

17. 09. 2025 - 17. 09. 2025

4 990,00 Kč bez DPH


VŠE
Poznámka: Konání 9.00 - 12.00 + 13.00 - 16.00

Zvolit termín

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.