Osvojte si klíčové techniky pro optimalizaci eCommerce trychtýře a zlepšení výkonnosti vašeho online prodeje.
Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.
Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:
Kurz vám poskytne praktické dovednosti k optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře. Naučíte se analyzovat klíčové eCommerce metriky, implementovat techniky pro zlepšení digitálního regálu, zvyšování konverzního poměru, a poprodejního vztahu. Díky tomu budete schopni lépe využívat data k rozhodování a zlepšení celkové výkonnosti eCommerce.
Kurz je určený jak pro korporátní manažery (eCommerce specialisty a manažery, Key Account Manažery, Marketingové manažery), tak pro majitele a manažery malých a středních firem, kteří chtějí porozumět klíčovým eCommerce metrikám a naučit se efektivně využívat data a techniky pro optimalizaci prodejního trychtýře a zlepšení výkonu v eCommerce.
Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné k pochopení a zlepšení klíčových eCommerce metrik pohledem zákaznické cesty, prodejního trychtýře, a jeho optimalizace. V kurzu bude na praktických příkladech probráno:
Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor.
Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.
Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály a občerstvení
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.