Free cookie consent management tool by TermsFeed

Rezervujte si místo, dokud je volné

3 990,00 Kč

(4 827,90 Kč s DPH)

Optimalizace v eCommerce: Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře

Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 9:00 - 15:00 (5 hodin) s pauzou na oběd 12:00 - 13:00

Tento kurz začíná klíčovou částí a základním krokem – co je zákaznická cesta a jak ji zmapovat. Naučíme vás, jak správně přistoupit ke sběru dat a jak analyticky odkrýt zákaznické segmenty a cesty.

Dále se zaměříme na navazující tzv. „černou skříňkou“ eCommerce pomocí různých pohledů na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází od první návštěvy e-shopu až po konečnou konverzi a opakovaný nákup.

Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře v eCommerce. Podíváme se na to, jak zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu, jak lépe pracovat se zákazníkem v průběhu rozhodovacího procesu, i na techniky pro zvýšení konverzního poměru. Také si řekneme, jak pracovat s loajalitou zákazníka.

Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti a dovednosti ihned ve vašem podnikání.

Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:

  • Naučíte se vytvářet zákaznickou cestu a nahlížet na ní pohledem různých segmentů
  • Porozumíte souvislostem mezi zákaznickou cestou a prodejním trychtýřem
  • Dovedete nahlížet na prodejní trychtýř z různých pohledů (např. behaviorálního, procesního, z pohledu rozpočtu apod.)
  • Dovedete analyzovat ukazatele prodejního trychtýře (např. zdroje návštěvnosti, míra okamžitého opuštění stránky, míra opuštění stránky v různých nákupních fázích, konverze)
  • Budete schopni zhodnotit a optimalizovat taktiky pro jednotlivé fáze prodejního trychtýře
  • Naučíte se přístupy ke zlepšení poprodejních vztahů, tedy zvýšení loajality zákazníka a dlouhodobé hodnoty zákazníka


Co mi kurz přinese?

Naučíte se, jak správně mapovat zákaznickou cestu, identifikovat klíčové touchpointy a pochopit jejich vliv na prodejní trychtýř. Získáte praktické dovednosti pro optimalizaci jednotlivých fází trychtýře a zvyšování konverzního poměru. Budete umět efektivně pracovat s daty, zlepšovat rozhodovací proces zákazníka a posilovat retenci prostřednictvím poprodejní strategie. Kurz propojuje analytický přístup s praktickými ukázkami a případovými studiemi, které vám pomohou okamžitě aplikovat získané znalosti ve vašem podnikání.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen eCommerce a digital specialistům, komerčním manažerům (marketing, nákup, prodej), a dalším profesionálům v korporátním prostředí, stejně jako majitelům a manažerům malých a středních firem.


Program kurzu

  • Modul 1: Zákaznická cesta a její mapování
  • Modul 2: “Černá skříňka eCommerce” a prodejní trychtýř
  • Modul 3: Taktiky pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře

Lektoři kurzu

Ing. Jan Wegert, Ph.D.

Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor.

Ing. Serhiy Bobrytskyy

Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.


Garant kurzu


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.

Potřebujete poradit?

Termíny konání kurzu

30. 05. 2025 - 30. 05. 2025

3 990,00 Kč bez DPH


VŠE
Poznámka: 9.00 - 15.00

Zvolit termín

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales

Price Hacks

Marketing & Sales


17. 09. 2025 - 17. 09. 2025
VŠE

Zobrazit

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.