Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.
Tento kurz začíná klíčovou částí a základním krokem – co je zákaznická cesta a jak ji zmapovat. Naučíme vás, jak správně přistoupit ke sběru dat a jak analyticky odkrýt zákaznické segmenty a cesty.
Dále se zaměříme na navazující tzv. „černou skříňkou“ eCommerce pomocí různých pohledů na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází od první návštěvy e-shopu až po konečnou konverzi a opakovaný nákup.
Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře v eCommerce. Podíváme se na to, jak zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu, jak lépe pracovat se zákazníkem v průběhu rozhodovacího procesu, i na techniky pro zvýšení konverzního poměru. Také si řekneme, jak pracovat s loajalitou zákazníka.
Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti a dovednosti ihned ve vašem podnikání.
Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:
Naučíte se, jak správně mapovat zákaznickou cestu, identifikovat klíčové touchpointy a pochopit jejich vliv na prodejní trychtýř. Získáte praktické dovednosti pro optimalizaci jednotlivých fází trychtýře a zvyšování konverzního poměru. Budete umět efektivně pracovat s daty, zlepšovat rozhodovací proces zákazníka a posilovat retenci prostřednictvím poprodejní strategie. Kurz propojuje analytický přístup s praktickými ukázkami a případovými studiemi, které vám pomohou okamžitě aplikovat získané znalosti ve vašem podnikání.
Kurz je určen eCommerce a digital specialistům, komerčním manažerům (marketing, nákup, prodej), a dalším profesionálům v korporátním prostředí, stejně jako majitelům a manažerům malých a středních firem.
Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor.
Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.
Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
22. 04. 2025 - 22. 04. 2025
VŠE