Rezervujte si místo, dokud je volné

2 990,00 Kč

(3 617,90 Kč s DPH)

Optimalizace výkonnosti eCommerce skrze prodejní trychtýř

Osvojte si klíčové techniky pro optimalizaci eCommerce trychtýře a zlepšení výkonnosti vašeho online prodeje.

Marketing & Sales

Seznam termínů

Rozsah: 9:00 - 13:00 (4 hodiny)

Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.

Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:

  • Naučíte se vytvářet zákaznickou cestu na základě zákaznických kohort.
  • Porozumíte souvislostem mezi zákaznickou cestou a prodejním trychtýřem.
  • Dovedete analyzovat ukazatele prodejního trychtýře (např. zdroje návštěvnosti, míra okamžitého opuštění stránky, míra opuštění stránky v různých nákupních fázích, konverze).
  • Budete schopni zhodnotit a optimalizovat digitální regál v návaznosti na optimalizaci prodejního trychtýře.
  • Naučíte se přístupy ke zlepšení poprodejních vztahů, tedy zvýšení loajality zákazníka a dlouhodobé hodnoty zákazníka.

Co mi kurz přinese?

Kurz vám poskytne praktické dovednosti k optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře. Naučíte se analyzovat klíčové eCommerce metriky, implementovat techniky pro zlepšení digitálního regálu, zvyšování konverzního poměru, a poprodejního vztahu. Díky tomu budete schopni lépe využívat data k rozhodování a zlepšení celkové výkonnosti eCommerce.


Komu je kurz určený?

Kurz je určený jak pro korporátní manažery (eCommerce specialisty a manažery, Key Account Manažery, Marketingové manažery), tak pro majitele a manažery malých a středních firem, kteří chtějí porozumět klíčovým eCommerce metrikám a naučit se efektivně využívat data a techniky pro optimalizaci prodejního trychtýře a zlepšení výkonu v eCommerce.


Program kurzu

Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné k pochopení a zlepšení klíčových eCommerce metrik pohledem zákaznické cesty, prodejního trychtýře, a jeho optimalizace. V kurzu bude na praktických příkladech probráno:

  • Zákaznická cesta skrze eCommerce prodejní trychtýř, včetně analýzy jednotlivých kohort.
  • eCommerce "černá skříňka", tedy proces cesty zákazníka od návštěvy eshopu po konverzi a zachycení dlouhodobé hodnoty zákazníka (CLV).
  • Techniky pro optimalizaci eCommerce trychtýře prostřednictvím konceptů optimalizace digitálního regálu (DSO), optimalizace konverzního poměru (CRO) a poprodejního vztahu (PPE).

Lektoři kurzu

Ing. Jan Wegert, Ph.D.

Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor.

Ing. Serhiy Bobrytskyy

Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.


Garant kurzu


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály a občerstvení

Potřebujete poradit?

Termíny konání kurzu

07. 02. 2025 - 07. 02. 2025

2 990,00 Kč bez DPH


VŠE
Poznámka:

Zvolit termín

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales

Price Hacks

Marketing & Sales


Zobrazit

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.