Free cookie consent management tool by TermsFeed

Mapování zákaznické cesty a její využití v praxi

Naučte se mapovat zákaznickou cestu a jak ji správně využít v komerční praxi.

Seznam termínů

Rozsah: 4h (9.00 - 13.00)

Tento půldenní praktický kurz přináší systematický pohled na mapování zákaznické cesty jako nástroje pro strategické řízení komunikace značky a zákaznické zkušenosti. Účastníci se seznámí s tím, jak zákaznickou cestu efektivně zmapovat: jakou metodu výzkumu zvolit, jak sbírat a analyzovat data, a jak následně zákaznickou cestu sestavit.

Důraz bude kladen i na schopnost aplikovat zákaznickou cestu do komerční praxe, tedy identifikovat marketingové a prodejní touchpointy, které osloví zákazníka a dovedou ho k výběru značky.

Díky případovým studiím a praktickému přístupu získají účastníci jasnou představu o tom, jak zákaznickou cestu nejen zmapovat, ale i komerčně využít v podnikání nebo řízení značky a její komunikaci.

Kurz se koná fyzicky v prostorách VŠE v Praze 


Co mi kurz přinese?

Kurz vám poskytne ucelený přehled o tom, jak zmapovat zákaznickou cestu a jak ji komerčně využít pro zlepšení marketingové komunikace a prodejních nástrojů. Osvojíte si postupy pro sběr a analýzu dat, a identifikaci touchpointů, které ovlivňují nákupní rozhodování vašich klíčových zákaznických segmentů.

Během kurzu budete pracovat s praktickým pracovním sešitem, který vám umožní v přemýšlení a aplikaci získaných poznatků přímo pro vaši firmu nebo značku. Odnesete si tedy konkrétní nápady, jak zákaznickou cestu zefektivnit, a na které oblasti zaměřit svou pozornost.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen všem, kdo chtějí porozumět zákaznické cestě v celé její šíři - od jejího mapování až po komerční aplikaci. Je vhodný pro zaměstnance větších firem, např. marketingové a obchodní manažery, brand manažery, eCommerce specialisty, projektové a produktové manažery. Kurz je také vhodný pro majitele a vedoucí pracovníky malých a středních firem. Z kurzu mohou benefitovat také marketingoví konzultanti, kteří chtějí doručit lepší službu svým klientům při mapování a aplikaci zákaznické cesty.

Kurz je přínosný jak pro firmy, které zákaznickou cestu dosud nezmapovaly, tak i pro ty, které zákaznickou cestu mají, ale chtějí ji lépe uchopit, aktualizovat nebo efektivněji komerčně využít.


Program kurzu

Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné pro vytvoření zákaznické cesty a její praktické komerční využití v různých typech organizací. Každá část kurzu je doplněna případovou studií z praxe.

Během kurzu účastníci projdou těmito oblastmi:

  • Klíčové koncepty, modely a aktuální trendy v oblasti zákaznické cesty.
  • Šest kroků pro mapování zákaznické cesty (od definice cílů až po akční plán).
  • Jak sbírat a analyzovat kvantitativní a kvalitativní data pro mapování zákaznické cesty.
  • Jak firmy zákaznickou cestu využívají a proč selhávají při její implementaci.
  • Závěrečná případová studie, která provede účastníky celým procesem tvorby zákaznické cesty.

Účastníci budou pracovat s praktickým pracovním sešitem, který jim umožní v přemýšlení a aplikaci získaných poznatků přímo pro jejich firmu nebo značku. Výstupem budou konkrétní nápady, jak zákaznickou cestu zefektivnit, a na které oblasti zaměřit svou pozornost.


Lektoři kurzu

Ing. Jan Wegert, Ph.D.

Sr. Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako odborný asistent.

Ing. Serhiy Bobrytskyy

Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.


Garant kurzu


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, pracovní sešit, občerstvení.

Potřebujete poradit?

Rezervujte si místo, dokud je volné

3 990,00 Kč

(4 827,90 Kč s DPH)

Termíny konání kurzu

26. 09. 2025 - 26. 09. 2025

3 990,00 Kč bez DPH


VŠE
Poznámka: 9.00 - 13.00

Zvolit termín

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Související kurzy z oblasti: Marketing & Sales


17. 09. 2025 - 17. 09. 2025
VŠE

4 990,00 Kč
bez DPH

Zobrazit

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.