Free cookie consent management tool by TermsFeed

Mapování zákaznické cesty a její využití v praxi

Naučte se mapovat zákaznickou cestu a jak ji správně využít v komerční praxi.

Seznam termínů

Rozsah: 4h (9.00 - 13.00)

Tento půldenní praktický kurz přináší systematický pohled na mapování zákaznické cesty jako nástroje pro strategické řízení komunikace značky a zákaznické zkušenosti. Účastníci se seznámí s tím, jak zákaznickou cestu efektivně zmapovat: jakou metodu výzkumu zvolit, jak sbírat a analyzovat data, a jak následně zákaznickou cestu sestavit.

Důraz bude kladen i na schopnost aplikovat zákaznickou cestu do komerční praxe, tedy identifikovat marketingové a prodejní touchpointy, které osloví zákazníka a dovedou ho k výběru značky.

Díky případovým studiím a praktickému přístupu získají účastníci jasnou představu o tom, jak zákaznickou cestu nejen zmapovat, ale i komerčně využít v podnikání nebo řízení značky a její komunikaci.

Kurz se koná fyzicky v prostorách VŠE v Praze 


Co mi kurz přinese?

Kurz vám poskytne ucelený přehled o tom, jak zmapovat zákaznickou cestu a jak ji komerčně využít pro zlepšení marketingové komunikace a prodejních nástrojů. Osvojíte si postupy pro sběr a analýzu dat, a identifikaci touchpointů, které ovlivňují nákupní rozhodování vašich klíčových zákaznických segmentů.

Během kurzu budete pracovat s praktickým pracovním sešitem, který vám umožní v přemýšlení a aplikaci získaných poznatků přímo pro vaši firmu nebo značku. Odnesete si tedy konkrétní nápady, jak zákaznickou cestu zefektivnit, a na které oblasti zaměřit svou pozornost.


Komu je kurz určený?

Kurz je určen všem, kdo chtějí porozumět zákaznické cestě v celé její šíři - od jejího mapování až po komerční aplikaci. Je vhodný pro zaměstnance větších firem, např. marketingové a obchodní manažery, brand manažery, eCommerce specialisty, projektové a produktové manažery. Kurz je také vhodný pro majitele a vedoucí pracovníky malých a středních firem. Z kurzu mohou benefitovat také marketingoví konzultanti, kteří chtějí doručit lepší službu svým klientům při mapování a aplikaci zákaznické cesty.

Kurz je přínosný jak pro firmy, které zákaznickou cestu dosud nezmapovaly, tak i pro ty, které zákaznickou cestu mají, ale chtějí ji lépe uchopit, aktualizovat nebo efektivněji komerčně využít.


Program kurzu

Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné pro vytvoření zákaznické cesty a její praktické komerční využití v různých typech organizací. Každá část kurzu je doplněna případovou studií z praxe.

Během kurzu účastníci projdou těmito oblastmi:

  • Klíčové koncepty, modely a aktuální trendy v oblasti zákaznické cesty.
  • Šest kroků pro mapování zákaznické cesty (od definice cílů až po akční plán).
  • Jak sbírat a analyzovat kvantitativní a kvalitativní data pro mapování zákaznické cesty.
  • Jak firmy zákaznickou cestu využívají a proč selhávají při její implementaci.
  • Závěrečná případová studie, která provede účastníky celým procesem tvorby zákaznické cesty.

Účastníci budou pracovat s praktickým pracovním sešitem, který jim umožní v přemýšlení a aplikaci získaných poznatků přímo pro jejich firmu nebo značku. Výstupem budou konkrétní nápady, jak zákaznickou cestu zefektivnit, a na které oblasti zaměřit svou pozornost.


Lektoři kurzu

Ing. Jan Wegert, Ph.D.

Sr. Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako odborný asistent.

Ing. Serhiy Bobrytskyy

Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing.


Garant kurzu


Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, pracovní sešit, občerstvení.

Potřebujete poradit?

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Nevyhovují vám naše vypsané termíny?
Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.

Více informací o kurzech na míru.

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.