Vice-prezident, POPAI Central Europe
Daniel aktivně působí již od roku 1993 v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace. Krom stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení), je vice-prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru Ćeské marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu.
V minulosti zastával funkce prezidenta POPAI CE a předsedy a místopředsedy A3DR (Asociace 3Dimenzionální reklamy). V asociaci POPAI CE má na starosti oblast in-store marketingové teorie a výzkumu. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na Francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na School of Business and Economics, University of Jyvaskyla ve Finsku. Zároveň je certifikovaným lektorem marketingu Českou marketingovou společností a je autorem mnoha odborných článků a spoluautorem několika knih, např. POP – In store komunikace v praxi vydané v roce 2009 nakladatelstvím Grada publishing. Daniel Jesenský je externím vyučujícím na Vysoké škole ekonomické v Praze a Univerzitě Karlově.
E-mail: daniel.jesensky@vse.cz
Linked-in: https://cz.linkedin.com/in/daniel-jesensky-b8880935