Free cookie consent management tool by TermsFeed

Ing. Jan Šolta

Národní manažer Trade marketingu, Plzeňský Prazdroj, a.s.

Komerční oddělení FMCG se stala Honzovou profesní doménou, ve kterých za posledních 14 let získal bohaté zkušenosti a to na úrovni brand marketingu (vedl značky Studentská pečeť, Orion, Pilsner Urquell), trade a shopper marketingu a obchodu, kde si prošel cestu od obchodního zástupce po manažera klíčových zákazníků.

Nejvíce hrdý je na narozeninovou kampaň 170. let Pilsner Urquell a na uvedení nové komunikace stejné značky pod názvem Originalita, za kterou jeho celý tým v roce 2014 obdržel 6 Louskáčků.



Kontakty

E-mail:
Linked-in: https://cz.linkedin.com/in/solta


Kurzy tohoto lektora

Naši lektoři

Nenechte si uniknout nové kurzy ve Vašem oboru.