InStore a Shopper insight director, 4P&P
Martin se už více než 15 let pohybuje v oblasti maloobchodního výzkumu. Během této doby získal bohaté zkušenosti v oborech category managementu, merchandisingu, shopper marketingu a maloobchodního auditu. Byl zodpovědný za vytváření a realizace strategií vedoucích k rozvoji a rozšiřování klíčových obchodních aktivit.
Tyto zkušenosti nasbíral především ve společnosti Nielsen, kde pracoval na různých manažerských pozicích. V současné době vede oddělení InStore a Shopper insight ve společnosti 4P&P. Dále působí jako nezávislý konzultant v oblasti trade marketingu, shoppermarketingu a category managementu. Věnuje se poradenství v oboru marketingových průzkumů a analýz maloobchodního trhu, přednáší externě na VŠE. Organizuje školení a workshopy v oblasti procesu category managementu a vede projekty category managementu zaměřené na hodnocení a s tím spojené zdroje marketingových dat, implementaci testovacích in-store aktivit a vyhodnocování výsledků. Vystudoval obor management na VŠE.
E-mail: martin.laska@4pap.com
Linked-in: https://cz.linkedin.com/in/martinlaska