nezávislý konzultant
Peter vystudoval žurnalistiku se zaměřením na reklamu a psychologii komunikací. Je absolventem řady zahraničních stáží a studijních pobytů (International Business Presentations, Frost&Sullivan, Londýn 1993, Niche Marketing, Frost&Sullivan, Londýn 1994, Advertising at Mars Paríž 1996.) Dlouhodobě se specializuje na psychologií masové komunikace. V této oblasti pracuje od roku 1990.
V mezinárodní síti reklamních agentur GGK působil jako ředitel klientského servisu v pobočkách v Bratislavě a Praze. Přímo odpovídal za komunikace firem jako IBM, Kapsch, Minolta. Od roku 1995 působil v skupině GREY Worldwide. Zpočátku jako Management Supervisor v reklamní agentuře GREY Praha, kde především dlouhodobě odpovídal za klientský servis pro firmu Master Foods pro značky Pedigree, Kitekat, Chappi, Starburst atd. V létech 1998 a 1998 byl tým pod jeho vedením vyhodnocen jako celosvětově nejlepší agentura pracující pro Mars Inc. Současně působil jako Asessment Arbiter pro optimalizaci pracovních týmů. Do roku 2003 pak vedl dceřinou společnost GREY Duesseldorf argonauts Praha zaměřenou na interaktivní komunikace. Mezi její klienty patřil napr. Fiat, Český Telecom a OSRAM. Od roku 2004 působí jako nezávislý konzultant a tréner rozboru, technik a provedení marketingových komunikací.